Tina is twenty. She has never met her father. She lives with her mother, Nadine, a solitary woman who keeps body and soul together through the kindness of former lovers. Tina works in a supermarket warehouse and is planning to marry Fred, a good-natured, slightly mixed-up guy her own age. On her mother's death, her fragile world falls apart. In spite of the tacit agreement forbidding it, she decides to find the man about whom she knows nothing : her father.