At 17, Beth faces bleak prospects. Her boyfriend takes her for granted, disgusting her by suggesting she sleep with someone ugly to cement her love for him. Her mother, a penniless invalid, is willing to send Beth to the bed of mom's own sugar daddy, an aging physician, to keep the money coming. Beth picks up a geeky kid at a disco and goes to his fancy house; she leaves him quickly though, pawning one of his books for food for mom and younger brother. Then she starts a relationship with a middle-aged writer. He'd like to seduce her as well. Her only port is Chang, an artist friend her own age who can't take her in. She calls on the physician. What choices does she have?