A young woman returns home alone. The flat is almost empty and she is alone. An older man walks alone in the half-empty corridors of an airport. He is alone and sad. He takes a photograph out of his wallet, tears it in two and drops it on the bagage carousel. We see the young girl is alone with a cat. In Warsaw, another woman is waiting for the man at the airport to take him to his parents.