Andrea is a drifter, living in his fantasies. Stroked by an attack, he ends up at a hospital. He meets Michelle and Fatima, a doctor and a nurse at the emergency service - two women he saw in his alcoholic dreams… and with whom he establishes - or he thinks that he establishes - a link, in the real world, which fills his need of affection.