In the South of France, Philippe lives between two worlds: his cannabis deals and working the family farm. The day his father, who is deeply in debt, tries to kill himself, Philippe decides to save their last plots of land. To do so, he needs money - a lot of it and fast. Philippe joins forces with a major dealer in the region to set up a huge drug network within the farming market. It's a network from which he'll have difficulty extracting himself.