When he arrives, Antoine discovers that Vincent, his father, runs a bodybuilding gym, and that he's training intensively for a bodybuilding competition. The reunion between father and son, who are complete opposites, is difficult and tense. Nevertheless, Vincent has to accept that Antoine will work for him in order to help him to get out of the mess he's made for himself. And Antoine will progressively learn to discover and respect the life his father has chosen.