In a corrupt French kingdom, the vile Cardinal Mazarin goes about his dirty work. He’s got his hand in many pies, embezzles and murders with abandon. The noble Peronne family has been massacred because they rose up against him. But unbeknownst to all, little Blanche miraculously survived the slaughter. She is the only living witness.
A repentant mercenary raises the child and, a few years later, she becomes a magnificent young woman ready to do anything to avenge her family. After spreading panic throughout the region, Blanche intercepts a precious load of Columbian Devil’s Powder destined for Mazarin. War is declared. KKK, the Cardinal’s sinister henchman, goes after the beautiful adventurer. Louis XIV and Anne of Austria get wind of the story and the latter sends out a spy. As the Cardinal would say, “It’s not going to be easy for business to keep ticking over…”