A penniless girl and two similarly impoverished boys with ambitions of becoming a successful rock group are sorely in need of some instruments to play on. They decide to break into a music store and manage to get their hands on the instruments they need -- killing the proprietor in the process. Though the police never catch up with them, something else waylays these "tough" kids -- their consciences.