An urban gigolo on the run from a mobster hides out at the remote cabin of a female novelist in this plodding romantic drama. Her neighbors include an elderly man with a penchant for growing sunflowers and an unhappy neighbor girl with emotional problems. Love blossoms for the unlikely couple who somehow realize their liaison is doomed to failure.