Like the thousands of lives that cross paths here, Ismaël, Mathilde, Sacha, and Joan encounter each other in the bustling crowds.
Each day, Ismaël is stunned, fascinated, and exhausted by this place. He sees Mathilde for the first time on an RER platform. Little by little, they fall in love.
They encounter Sacha and Joan. Sacha is looking for his daughter who has disappeared, while Joan spends her life in this station, passing through it on her way to Lille, London, and Paris.