Hanna is a girl completely abandoned to herself, is not at all inhibited sexually, and is attracted to the attention of unscrupulous people like Miguel, who takes advantage of Hanna, turning her to prostitution to obtain her drug fix. Until she meets Alex, a young man with a sincere affection for Hanna.