What can be more demanding than the way a child looks at its mother ? What can you to do to avoid seing its indiscriminate love for you, a love its expects in return ? What can you do, except flee that look, preferring indifference to cling to your own dreams ? Once upon a time, Elsa was waiting for er mother...