Havana. The fifties. Santiago Ordenez, a crook, known by the name of Dulzura, runs a gaming-joint, the most notorious one in all of Havana. Shady relations with politicians ensure him the necessary protection. His mistress Rosa is two-timing him with the young Marco, who works at the gaming-joint. As for Laura, Marco's sister, she's having an affair with a local politician. Dulzura's joint is the crossroads for the many encounters, the many stories which bring together Dulzura, Rosa, Marco, Laura, Rita, Polo, Luciano and Arturo ….
Pimping, drug trafficking, jewelery theft, attacks on U.S. sailors, thwarted love affairs… Such is the backbone of this melodrama set against a backdrop of Cuban music.