Maria and Daniel have each just broken off relationships. They meet by chance in one of Paris's large department stores as each looks to buy a new bed. Each has an eye on one particular model, but there is only one left. Their eyes meet and lock. Afterwards they keep running into each other in even the most outlandish places. Maria wonders if the fates are trying to tell her that this is the man of her life. Daniel does it on purpose, hoping she might be the woman of his dreams. These encounters muddle up their lives, especially since Alicia, Maria's best friend seems to be exactly the kind of woman Daniel needs...