While Sylvie is late to open the grocer's shop in which she works, two customers burst in: Frank, a young man with a grave face who Sylvie seems to know, and Julie, a young woman who seems to going through a bad patch. A quarrel quickly occurs between them, a slap is thrown, and Frank goes out of the store furious. While Sylvie helps Julie to get up, a fight degenerates outside.