Algerian-born Ali, aged forty, lost his wife two years ago. On her death, he left the police force to take care of their ten-year-old daughter, Eden. Now working as a taxi driver in Paris, he hears a warning on the radio one morning of an imminent terrorist attack. Late in the day, he drives a young Frenchman to the airport—a man who looks like an everyday businessman, but is, in fact, a terrorist.