Since she has become electrosensitive, Ema lives as a recluse in her home, cut off from the world. Her only link with the exterior is mental, through her out of body experiences. But one day to two boys break into her home thinking that they are robbing an empty house. This encounter will make Ema rethink her fears and convictions.