Harri is a lieutenant colonel in the Estonian army. Divorced, he only sees his ten-year-old son during school vacation. Harri decides to make up for lost time and to take him on a journey to the island Harri would go to with his own father when he was a child. When they miss the last ferry, Harri takes a local path on the frozen sea.