It is 2030. The current government discusses the possible application of a new law: henceforth, white skin color will be the only valid criteria for authorizing a person to live in metropolitan France, whether the person has French citzenship or not. With this law, forty-five-year-old Daniel, finally thinks he'll be able to get rid of his worst nightmare: blacks, and especially those from France's overseas territories.