Antoine arrives home to discover his companion in bed with a stranger. The stranger clears off, but the expected argument doesn't take place. We then find the lover, Jean-Paul, negotiating an important contract. He receives a call from Antoine, who asks him for a large amount of money or else he will reveal all to Jean-Paul's wife. In the final scene, we understand that the whole thing is a set-up so that Antoine can finance a photo exhibition about Patagonia.