A scorching summer. A large, dilapidated villa lost in the heights of a village in Southern France. Agneshka has invited three to spend a girls-only vacation together. Then Marie turns up, six-months pregnant. A strange uneasiness, made up of frustration, jealousy, and anxiety, then settles on the group.