Mimikaki, very popular in Japan, consists of having one's ears cleaned with a bamboo ear-pick, one's head resting in the lap of a pretty woman dressed in a kimono. This ancestral practice initially carried out by mothers with their children, has become a genunine business for businessmen who imagine that they are back in their mothers' arms.