Bruno has his daughters over to stay for the weekend. While he peacefully sleeps in, he is suddenly woken up by his eldest daughter Aurélie. She's in a panic. During the night, she menstruated for the first time. Overwhelmed by the situation, Bruno decides to take her to his next-door-neighbor, a woman called Margaux.