The beach. Sea of azure, white sand. its sunbathers, suntanned, burnt red. Among this crowd, not a single fat person. He remain confined in his cave, well shielded from the sun and from this noisy mass. Behind his curtains, he contemplates Marie, beautiful and young vacationer, and waits for night.