Naya, opera singer, is choked by Noev, her husband, after a violent quarrel and loses her voice. While she has lost her reason to live, she threatens to leave him if he does not repair the evil which he caused her before midnight. Feeling guilty, Noev roams the night, desperate, in search of the voice which will get him forgiven.