Antoine is a mechanic. The best one according to Jean-Pierre, his boss. But Carine leaves him for a salesman from the garage. Social promotion. Love ambition. The right wing wins the elections,is the left better in the shadow cabinet? Jean-Pierre doubts. Antoine wants to quit.