Marie meets up with Eric, her boyfriend, and Merlin, their young handicapped child, at the town swimming pool. Eric, who is having trouble dealing with their son's affliction, has decided to leave Marie. Determined to get an explanantion from him, Marie comes up against his stony silence and is obliged to face up to her own contradictions.