To fall asleep, you need to close your eyes, and after a few minutes it will happen naturally. Or not. In that case, what do you do? Rub your toes together? Think about ice cream? Fight with monsters? Go on a quest to find sleep? Set out in the night with a lamp strapped to your head to find out where it's hiding?