Spring 2017. Twenty-five-year-old Pierre, a scholarship student at one of Paris's top business schools, lives with Francine, a seventy-five-year-old whose disability keeps her stuck in a wheelchair. They witness with puzzlement the hubbub caused by the French presidential elections, at the phase between the two rounds of voting, happening outside. Far from all these electoral meetings, Pierre helps Francine's body and Francine tries to care for Pierre's soul.