Singoré, ten years old, lives in the Clos-Saint-Lazare suburb in Stains. Her big brother, Lassana, returned to Mali last summer. Like to stay in contact with her brother, she has claimed ownership of the Iphone Lassana left to the family. Then the problems begin, Singoré wants to grow up too fast.