Paris, January 15. The day of her birthday, she is alone in the silence of her kitchen, waiting for a call. How can you compensate for the other's absence?
Intimate and minimal, Alone is a kind of auto-fiction portrait of a lover's solitude thereby a final letter in the form of a video poem to an ex-lover.