This night, Noel drank nothing. He is the designated driver. All right, it is not a big exploit, Noel never drinks! With him in the car, Gautier, his hot womanizer of an older brother, and Flo, his sister-in-law. They return from a party in the middle of onwhere. From comment ethylic damage in more or less controlled skids, getting all this small world to good port will turn out more complicated than planned.