Cornered by a rising star, a famous movie producer hands over an important deal to a young trainee in his company. All the latter has to do is sign on the dotted line as the deal already seems set in concrete. However, the young man, ambitious and determined, doesn't want to miss out on an opportunity to prove what he's capable of.