Physical love has no exit. Glory Holes are mainly found in sex-shop or sex-club basements, or in what are commonly known as whore bars. Pleasure is blind, anonymous. It basks in this blindness. Worse, it increases, overwhelms and ends up becoming a fantasized possession of another person: of the body, heart, and finally everything that leads one away from happiness and its reality. She drives his fantasies, his fears, his malaise, and his naïve and futile generosity. He waits for her each Wednesday.