Mark and Claire live in perfect harmony. One night, after a long working day, Mark will realize how difficult it is to understand the messages of life. Nobody can escape their fate, not even Mark. Far from the existential and fundamental questions, Mark will experience chaotic moments until he accepts the truth without any kind of compromise.