Vincent gives Clémence a redez-vous in a parisien café. Their dating started a few months ago. He does not come to the rendez-vous but instead sends her a message on a walkman talking about how they met. With the sound of his voice, Clémence will cross Paris passing b all the places thet have counted in their relationship. However, Vincent seems to have something to confess.