Franssou decides to spend it by going to the Côte d'Azur. Here she comes across Stéphane at the Carlton Hotel. He’s interested in money – other people’s money, that is. He wants Franssou’s, but the lady is no pushover. They’ll join forces and try to cheat a third scoundrel, a former racing car driver.