Now Hippolyte has decided that he's had enough of the languid contentment of fully paid-up, regular matrimony - that pitiful state resulting from domestic laziness, house-trained sensuality and home comforts. he is determined to reawaken in Camille the physical and emotional excitement of their early love life...