A woman returns years later to Tangiers in order to track down the thugs responsible for the gangland-style massacre that killed her father. Corrigan (Thierry Lhermitte) is the local detective recruited to find the international crime boss (Roger Hanin). The heroine seduces the kingpin's son (Vincent Lindon) in order to discover where the killers are hidden then methodically sets out to destroy them.