Jacques Belin, presenter of a silly TV show, gets drunk after receiving an award and misses the train bringing his TV-soap-star fiancée. He meets up with Frède, just out of prison after a three year sentence and, in between numerous arguments and Jacques' break-up with his girlfriend, the two of them get drunker together, going across Paris in search of more alcohol and adventure.