A few days before Christmas, the afternoon a little bit absurd of a mother surrounded by her daughters. A novice session of hair removal, tights electric blue, a private wound, some concern, a fat free foie gras , some mouthfuls of white Alsace wine and a Christmas tree which flashes as he can.