A winter night in town. Between her and him, the current does not pass any more. She, she cannot remove her eyes from the homeless person in summer clothes, beneath thei window. He makes a scene of jealousy, necessarily derisory when a man dies of cold on the other side of the window. So what to do? To offer him a warm drink, old-fashioned winter clothes, a little of comfort? While he goes down to give help help to the homeless person, she, finally alone, leaves a message to the man who she loves. She looks forward to the next day, in his arms. Protected.