Vali and Mina are two sisters who are polar opposites, pushed apart by life’s hardships and trials. One is a singer, a dreamer and emotional. The other is a therapist, distant and rational. Their loving father has finally found the perfect opportunity to bring them together, if only for a weekend, in order to hopefully patch things up between them: Vali has an audition in Paris and it’s mina who has to accompany her despite her contempt for her sister’s passion.