Louis is so nice that nobody notices him. He is, in fact, missing out on his own life. The day he believes he has cancer, people around him seem to care about him for the first time, and personal and professional opportunities come pouring in. His law firm requires him to defend a multinational company accused of causing cancer by a group of affected patients. Louis discovers that existence has a price, the price of lying.