Ultmate pleasures and indigo fuids: these are the experiences of SOS Extase, a trip organised by a mysterious travel agency. A journey that Mama Allpa, a young woman giddy over these erotc promises, joins for the first tme. Early in this journey however, things do not exactly unfold as expected.