When Kimmy Diore is kidnapped in broad daylight, the shockwaves go beyond her family circle, for this is no ordinary little girl. Kimmy is an icon, a YouTube star whose daily videos are followed by millions of viewers. Sara Roussel is in charge of the investigation, and to save her, she must plunge into a world she knows nothing about, both fascinating and terrifying, where the images of innocent child influencers is offered up to anonymous fans on behalf of brands that pay their parents. Sara also enters the Diore family’s inner circle, gradually discovering secrets that resonate with her own past.