Marjorie is a doctor for a men’s football team in Ligue 2. Tonight’s game is very important for the team: if they win, they move up to Ligue 1. But the coach chose to play an injured player against Marjorie’s advice. Between the interest of the team and her duty as a doctor, Marjorie will have to decide.