The wheat fields of Sicily are set ablaze. Ino is a farmer who lives in the shade of a giant wind turbine, facing the disease of his father, a man attached on a ventilation machine, whose last desire is to escape from stillness and reconcile with his past life. Ino will not resign himself to his father’s choice. But fires are approaching.