Linda is a fetus in her mother's womb while her adult mind is telling the story of her beautiful future life. A drama occurs in Linda's life that leads her to become one of the youngest and most brilliant surgeons saving many lives, including the most influential. However, an unexpected event disrupts her pregnant mother's life and alters Linda's destiny and that of many others.