In the Mopti region of Mali, Lieutenant Anais Collet’s division, deployed as part of Operation Barkhane, is dedicated to tracking down terrorists. Soon, however, an ambush with dramatic consequences rekindles tensions between the military and the Malian people, who are less and less accepting of the French presence in their village. In a country where armed terrorist groups are proliferating, the French army assembles a complex new division whose mission is to stop a caliphate from being declared in the Sahel. Who are these young soldiers serving under the French flag, thousands of miles from home, who risk their lives to protect others?